Poslovna pošta
Poslovna pošta je naprednejša storitev e-pošte, ki vključuje tudi možnost sinhronizacije sestankov, opravil in kontaktov. Na teh straneh so navodila za nastavitev storitve na vaših napravah (računalnikih, tablicah, mobilnih telefonih). Nastavitve za navadno pošto so dostopne tukaj: http://podpora.pnv.si/?lang=&option=content&podrocje=2&content_id=36.
Spletna poslovna pošta
Do poslovne pošte lahko dostopate preko spletnega vmesnika na naslovu http://email.pnvnet.si/SOGo/.
Vrata (porti) preko katerih se lahko povežete na storitev e-pošte
POP3: vrata 110 s TLS avtentifikacijo (priporočeno), ali vrata 995 s SSL avtentifikacijo.
IMAP (priporočeno): vrata 143 s TLS avtentifikacijo (priporočeno), ali vrata 993 s SSL avtentifikacijo.
SMTP: vrata 587 s TLS avtentifikacijo.
POMEMBNO: V kolikor želite sinhronizirati tudi koledarje, stike in opravila, priporočamo povezavo preko Exchange ActiveSync. Navodila za povezavo so vidna v naslednjem poglavju.
Nastavitve za MS Outlook
Najnovejši MS Outlook ima lahko po privzetem vklopljeno "enostavni" način povezavo z Exchange strežnikom. Pred nastavljanjem vaše poslovne pošte je potrebno to izklopiti. Sledite navodilom tukaj: https://support.microsoft.com/sl-si/help/3189194/how-to-disable-simplified-account-creation-in-outlook-2016. Po tem lahko nadaljujete s postopkom, ki je opisan spodaj.
- V programu MS Outlook najprej kliknite na "Datoteka" ("File"). Zatem kliknite na "Dodaj račun".
- V naslednjem oknu izberite "Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov", kot kaže slika spodaj, in kliknite naprej.
- Izberite možnost "Exchange ActiveSync" in kliknite naprej:
- Na naslednjem koraku izpolnite vaše podatke (ime, priimek, e-poštni naslov, strežnik, up. ime in geslo). Te podatke vam posreduje ponudnik storitve ob prvi registraciji.
- Kliknite "Naprej" zatem "Dokončano". Outlook je s tem povezan z vašim poštnim predalom. Hkrati s tem lahko urejate tudi stike, opravila in sestanke.