Twitter je socialno omrežje, preko katerega lahko uporabniki pošiljajo kratka sporočila imenovana "tweeti". Je največkrat uporabljena storitev za hipno direktno komunikacijo z drugimi. Za razliko od Facebook-a ali Google Plus, je Twitter storitev preko katere lahko pričakujemo takojšnjo reakcijo. V povprečju se 92% vseh sporočil, ki se navezujejo na eno temo, objavi v roku ene ure. Ko na Facebook-u naredimo novo objavo, se interakcije na to objavo odvijajo več ur. Tako je Twitter bolj osredotočen na realno-časovno komunikacijo.
Pri Twitter-ju prav tako ni toliko pomembno prijateljstvo, ampak nuja, da sledimo nam zanimivim temam ali ljudem. Medtem, ko so informacije na Facebook-u brezčasne, so objave na Twitter-ju pomembne v trenutku, ko sporočilo objavimo. Twitter vedno živi v trenutnem času, na njem se pojavljajo informacije, ki so pomembne in relevantne, prav tako pa se časovno hitro spreminjajo. Twitter najbolj koristi ljudem in/ali organizacijam, ki morajo sporočati relevantne, instantne novice in sporočila.
Twitter račun za organizacijo ali znamko ali spletno stran, ustvarite tako, da greste na njihovo osnovno stran. Če ste prijavljeni v Twitter s kakšnim drugim računom, se najprej odjavite. Na prvi strani izpolnite polja za nov račun:
Na naslednjem koraku si izberete uporabniško ime. Uporabniško ime je lahko ime organizacije, znamke, spletne strani,... Pomembno je, da je kratko in dovolj jasno:
Po končanem postopku je Twitter profil ustvarjen. Na naslednjih korakih lahko nastavite dodatne možnosti, kot so zadeve, ki vas zanimajo, lahko začnete slediti osebam ali organizacijam, ki vam jih ponudi Twitter, nastavite profilno sliko,... Po končanem postopku vam preostane samo še to, da potrdite svoj e-poštni račun s katerim ste odprli Twitter račun. To storite tako, da kliknete na povezavo v e-poštnem sporočilu, ki vam ga je poslal Twitter na vnesen e-poštni naslov.