Kako pravilno komuniciramo ?
Odveč je poudarjati, da sta ( tako kot pri osebnem komuniciranju ) tudi pri e-poštnem komuniciranju pomebna olika in bonton.
V osnovi mora vsako e-poštno sporočilo vsebovati:
- E-poštni naslov prejemnika
- Naslov ( zadevo ) - ključne besede oz. povzetek vsebine
- Vsebino
Nekaj temeljnih smernic za pripravo e-poštnega sporočila
- nagovor
- besedilo sporočila
- pozdrav in podpis
- Zadeva ( naslov sporočila ) naj bo kratek povzetek vsebine
- Ne uporabljajte samih VELIKIH ČRK
- Ne uporabljajte klicajev, če to res ni nujno potrebno ( !!! )
- Vsebino poskusite napisati v slovenskem knjižnem jeziku, brez slovničnih napak, s spoštljivim, vljudnim, umirjenim in tolerantnim "tonom"
- Vsako vaše sporočilo naj ima na začetku nagovor (Pozdravljeni, Spoštovani, Živijo, ...).
- Vsako vaše sporočilo naj na koncu vsebuje pozdrav in vaš "podpis" oz. vaše ime
- Na e-sporočilo odgovorimo v čim krajšem možnem času
- Vedno odgovorimo na e-pismo z ustrezno tematiko (npr. če je zadeva e-pisma "Predstavitev osebe", mora biti odgovor vezan na predstavitev osebe in NE na npr. predstavitev podjetja)
- Odgovor pišemo v zgornji del e-pisma (najnovejši del je vedno na vrhu)
- Če pošiljate odgovor, potem ne brišite besedila, ki vam ga je poslal pošiljatelj
Spoštovani Sporočam vam, da so naročeni izdelki pripravljeni in jih bomo še danes poslali s hitro pošto. Lep pozdrav Mateja Velkavrh Vodja prodaje in marketinga PNV Group Internet: www.pnv.si |